Akční předpisy "WOW PRICE"/www.homla.cz (dále jen "akce")

 

1. Organizátorem akce je společnost N2H Sp. z o.o. se sídlem Kielce 25-323, al. Solidarności 36, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem v Kielcích, 10. hospodářské oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000624595, REGON č. 364766303, NIP č. 6572924116, korespondenční adresa: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków (dále jen "Organizátor"), vlastník značky HOMLA (dále jen "Značka").

2. Kampaň probíhá v Polské republice.

3. Akce probíhá pod názvem "WOW PRICE" a je platná v internetovém obchodě Homla, který je k dispozici na adrese https://homla.cz/ (dále jen "internetový obchod Homla").

4. Akce není hazardní hrou ve smyslu zákona ze dne 19. listopadu 2009 o hazardních hrách.

5. Akce nepředstavuje nabídku ani veřejný příslib ve smyslu občanského zákoníku.

6. Informace o akci jsou k dispozici na adrese https://homla.cz/informace-o-akcich-a-slevach.

7. Kampaň spočívá v tom, že organizátor vybere a označí určité výrobky za trvale atraktivní ceny nápisem "WOW". To se týká výrobků ze sortimentu organizátora, které mají velmi dobrý poměr ceny a kvality. V průběhu trvání akce se bude typ sortimentu měnit.

8. Možnost zákazníka využít Akci není množstevně omezena.

9. Pořadatel zruší akci nejméně tři dny předem zveřejněním příslušné informace v internetovém obchodě Homla.

10. V souvislosti s produkty zakoupenými v rámci akce v internetovém obchodě Homla mají právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku. do 14 dnů bez udání důvodu podle pravidel uvedených v Pravidlech internetového prodeje Homla.

11. Ustanovení smluvních podmínek nejsou v rozporu s ustanoveními s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014. (Sbírka zákonů 2023, částka 2759, ve znění pozdějších předpisů) a nebrání Účastníkovi v uplatnění práv stanovených tímto zákonem a v uplatnění nároků Účastníka podle ustanovení tohoto zákona, tj. především je Účastník oprávněn uplatnit reklamaci ve vztahu k zakoupeným Produktům a odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku.

12. Akce se nekombinuje s akcemi a cenovými slevami v internetovém obchodě Homla, pokud není v podmínkách akce uvedeno jinak.

13. Nařízení jsou účinná od [29.05.2024].

14. Znění jednacího řádu je k dispozici na adrese https://homla.cz/informace-o-akcich-a-slevach Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu Pravidel formou příloh označených pořadovým číslem a datem, přičemž

změny Pravidel nesmí zhoršit podmínky účasti v Kampani nebo porušit nabytá práva. Podmínky účasti v Kampani ani neporušují práva nabytá účastníky. Organizátor se zavazuje o změnách informovat v dostatečném předstihu před nabytím jejich účinnosti tak, aby se s nimi mohli Účastníci seznámit.

15. Stížnosti a reklamace týkající se provádění akce lze zasílat na tuto adresu: [email protected].

16. Stížnost nebo reklamace by měla obsahovat: název a příjmení zákazníka, korespondenční adresu (nebo e-mail) a popis okolností, které vedly k reklamaci, a způsob, jakým si účastník přeje být informován o vyřízení reklamace (doporučený dopis nebo e-mail).

17. V souladu s čl. 13 odst. 1 a 2 obecného nařízení o ochraně osobních údajů o ochraně osobních údajů ze dne 27. dubna 2016. Pořadatel informuje, že správcem osobních údajů zveřejněných v souvislosti s podáním stížnosti/stížnosti (dále jen "osobní údaje") je společnost N2H Sp. z o. o., al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, (korespondenční adresa: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków).

18. Osobní údaje budou zpracovávány pouze za účelem zpracování, včetně reakce na stížnosti, a to na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) (oprávněný zájem správce).

19. Stěžovatelé mají právo na přístup k obsahu svých osobních údajů, na opravu, výmaz, omezení zpracování, přenositelnost údajů, jakož i právo vznést námitku proti zpracování údajů. Výše uvedená práva lze uplatnit zasláním e-mailu na adresu: [email protected]

20. Pokud se domníváte, že zpracování osobních údajů porušuje ustanovení obecného nařízení o ochraně osobních údajů, mají výše uvedené osoby právo podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů (PUODO), Stawki 2, 00-193 Varšava.

21. Poskytnutí osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení a poštovní adresa je dobrovolné, avšak nezbytné pro zpracování stížnosti.

22. Správce údajů nebude na základě poskytnutých osobních údajů činit automatizovaná rozhodnutí. Osobní údaje nebudou předávány do třetích zemí nebo mezinárodním organizacím. Osobní údaje nebudou předmětem profilování.

23. Osobní údaje mohou být zpřístupněny osobám, které jménem pořadatele vykonávají činnosti související s prodejem a správou internetového obchodu Homla.

24. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu trvání řízení o stížnosti a kromě toho mohou být zpracovávány pro účely zjištění, vyšetřování nebo obrany proti nárokům po dobu promlčení těchto nároků.

25. Stížnosti a reklamace budou projednány do 14 dnů od data doručení organizátorovi. Stěžovatel bude o vyřízení informován ve formě, kterou si zvolil .