Vynakládáme veškeré úsilí, abychom objednávky vyřídili co nejrychleji.



Informace o předpokládané době vyřízení objednávky jsou k dispozici při zadávání objednávky na kartě produktu a na domovské stránce. Uvedená doba vyřízení zahrnuje zpracování objednávky naším skladem a přípravu zásilky pro vyzvednutí kurýrem. Tato lhůta činí obvykle 1 až 2 pracovní dny. K odhadované době expedice je třeba připočítat dobu potřebnou k doručení zásilky kurýrem.

Uvedená doba expedice se vztahuje na pracovní dny. Objednávky, u nichž uvedená doba odeslání připadne na víkend nebo svátek, budou vyřizovány s ohledem na tento interval.

Doba odeslání se počítá od okamžiku podání objednávky a v případě platby prostřednictvím služby Autopay (dříve Blue Media) od okamžiku zaplacení objednávky.



INFORMACE O DORUČENÍ



Usilujeme o to, aby vaše zásilka dorazila neporušená, ale z důvodů, které nemůžeme ovlivnit, může dojít k poškození nebo rozbití křehkých výrobků. Prosíme vás, abyste v přítomnosti kurýra zkontrolovali stav zásilky a sepsali reklamační protokol, pokud byla zásilka poškozena.

Výrobky zasíláme kurýrní službou GLS (menší zásilky) nebo kurýrní službou DPD (velké zásilky). V případě nadrozměrných zásilek není možné doobjednáni služby výnosu až ke dveřím. Nadrozměrné zboží je zasíláno na paletě, která je doručena na adresu objednávky.

Výnos nadrozměrných zásilek až ke dveřím lze dohodnout přímo s kurýrem, který objednávku doručuje. Pokud vaše objednávka obsahuje produkty z naší nabídky nábytku, může být rozdělena do více zásilek.