OBCHODNÍ PODMÍNKY HOMLA ČESKÁ REPUBLIKA

§ 1.

Definice

1. Všechny výrazy psané s počátečním velkým písmenem v těchto Podmínkách mají význam uvedený níže. Je třeba chápat následující termíny:

1.1. Doba zpracování objednávky - znamená počet pracovních dnů nebo hodin, během kterých Prodávající zpracuje Objednávku obsahující Produkty, svěří tyto Produkty dopravci a doručí je prostřednictvím dopravce na místo uvedené Zákazníkem v Objednávce;

1.2. Pracovní dny - dny od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků v České republice stanovených zákonem;

1.3. Zákazník - fyzická osoba, která je starší 18 let a je způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu, dále osoba nebo organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, využívající Internetový obchod, včetně osoby, která Objednávku;

1.4. Občanský zákoník - zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník;

1.5. Účet – individuální, virtuální místo, kde může Zákazník po přihlášení využívat Elektronické služby nebo nakupovat Produkty Prodávajícího;

1.6. Spotřebitel – každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo samostatného povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo jej jinak kontaktuje; Prodávající si vyhrazuje, že některá ustanovení Nařízení se vztahují pouze na Spotřebitele, což je v jeho obsahu výslovně uvedeno;

1.7. Přihlášení – e-mailová adresa jedinečná pro každého Zákazníka, uvedená při Registraci a použitá při každém přihlášení do Internetového obchodu;

1.8. Přihlášení – pokaždé, když Zákazník získá přístup k Účtu vytvořenému Prodávajícím při Registraci, který umožňuje používání webové stránky, a to i v rámci Internetového obchodu; Prodávající umožňuje přihlášení pomocí platforem Facebook, Google a Apple;

1.9. Zásady ochrany osobních údajů – dokument specifikující zásady a základ pro zpracování osobních údajů a z nich vyplývající práva Zákazníka, dostupný na adrese: https://homla.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju

1.10. Technická přestávka - dočasné znemožnění nebo omezení funkčnosti Internetového obchodu jako celku nebo jeho části související s výpadkem Internetového obchodu včetně serverů Internetového obchodu nebo související s potřebou údržby těchto serverů nebo modernizací či rekonstrukcí Internetového obchodu. Obchod, během kterého není možné využívat všechny Elektronické služby nebo jejich části;

1.11. Produkt/Produkty - movité věci prezentované Prodávajícím Zákazníkovi prostřednictvím Internetového obchodu, které mohou být předmětem Kupní smlouvy uzavřené se Zákazníkem;

1.12. Podmínky - tyto Obchodní podmínky;

1.13. Registrace – postup pro vytvoření Účtu Zákazníkem;

1.13. Internetový obchod - obchod Prodávajícího provozovaný v rámci webových stránek Prodávajícím a prezentující jeho společnost a Produkty, dostupný na adrese https://homla.cz/ prostřednictvím kterého může zákazník zejména zadat Objednávky;

1.14. Prodávající/Společnost/Homla – N2H Sp. z o. o. se sídlem Kielce, Al. Solidarności 36, 25-323 Kielce, zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeného Okresním soudem v Kielce, 10. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem: 0000624595, DIČ: 6572924116, IČO: 364766303;

1.15. Kupní smlouva - smlouva, jejímž předmětem je zaplacený nákup identicky označených Produktů Zákazníkem od Prodávajícího;

1.16. Zákon o ochraně spotřebitele - zákon č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele ;

1.17. Zařízení – elektronické zařízení, které má Zákazník k dispozici, splňující minimální technické požadavky uvedené v Pravidlech, jehož prostřednictvím Zákazník využívá Internetový obchod;

     1.18. Elektronická služba - znamená službu poskytovanou společností Homla elektronicky ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů[2] , Zákazníkům prostřednictvím Internetového obchodu a v souladu se smlouvou o poskytování služeb;

1.19. Objednávka – projev vůle Zákazníka představující nabídku ke koupi Produktu(ů) nabízeného Prodávajícím, směřující přímo k uzavření Kupní smlouvy, s uvedením zejména typu a počtu Produktů.

 

§ 2.

Předběžná ustanovení

 

1. Podmínky specifikují:

1.1. Typy a rozsah elektronických služeb poskytovaných prodejcem Homla;

1.2. Pravidla pro používání Internetového obchodu, včetně práv a povinností prodejce Homla a osob využívajících tyto služby;

1.3. Pravidla pro nákup produktů v internetovém obchodě.

2. Pokud Podmínky nestanoví jinak, vztahují se ustanovení v nich obsažená na všechny služby poskytované v Internetovém obchodě.

3. Tímto se bere na vědomí, že účelem Podmínek internetového obchodu není vyloučit nebo omezit jakákoli práva spotřebitelů v souladu s platnými zákony. V případě jakýchkoliv rozporů nebo pochybností platí ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména občanského zákoníku, zákona o ochraně spotřebitele a zákona o některých službách informační společnosti. Ustanovení Pravidel, která jsou pro spotřebitele méně výhodná než ta, která vyplývají z výše uvedených ustanovení, jsou neplatná. Pokud jsou ustanovení Podmínek neúmyslně v rozporu s výše uvedeným nařízení, pak Homla použije obecná ustanovení zákona.

§ 3.

Obecní informace

1. Aby bylo možné využívat služby dostupné v Internetovém obchodě, musí být splněny následující minimální technické požadavky, aby byla zajištěna plná funkčnost:

a. Počítač, notebook nebo jiné multimediální zařízení s přístupem k internetu;

b. Přístup k e-mailu;

c. Internetový prohlížeč Mozilla Firefox verze 17.0 nebo vyšší nebo Internet Explorer verze 10.0 nebo vyšší nebo Opera verze 12.0 nebo vyšší nebo Google Chrome verze 23.0 nebo vyšší nebo Safari verze 5.0 nebo vyšší;

d. Platná/aktivní: e-mailová adresa a/nebo telefonní číslo (v závislosti na požadavcích registračního formuláře);

e. Klávesnice nebo zařízení umožňující správné vyplňování registračních formulářů.

2. Prodávající prohlašuje, že za účelem zajištění bezpečnosti zpráv a dat poskytovaných zákazníkem přijímá řadu opatření, včetně opatření technického a organizačního charakteru, aby neoprávněné osoby nemohly získávat a upravovat data zasílaná prostřednictvím internetu, zejména prodávající používá protokol SSL (SecureSocketLayer). Podrobné informace o použité ochraně údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.

3. Jakýkoli obsah zveřejněný Prodávajícím v Internetovém obchodě týkající se Produktů nepředstavuje nabídku ve smyslu občanského zákoníku, pokud není v těchto informacích výslovně uvedeno jinak. Vložením zboží do E-shopu prodávající pouze vyzývá zákazníka k objednání vystaveného zboží a uzavření kupní smlouvy.

4. Zákazník využívající služeb Internetového obchodu je povinen:

4.1. Poskytnout pouze pravdivé, aktuální a všechny údaje označené jako nezbytné při Registraci;

4.2. Neprodleně informovat Prodávajícího o jakékoli změně údajů uvedených při Registraci;

4.3. Zachovávat důvěrnost přihlašovacích údajů a údajů individuálně přidělených Zákazníkovi Prodávajícím, včetně nepředávání těchto údajů jako přihlašovacích údajů třetím osobám;

4.4. Používat Elektronické služby způsobem, který nenaruší provoz Internetového obchodu a Společnosti;

4.5. Používat Elektronické služby způsobem, který není nepohodlný pro ostatní Zákazníky využívající služby v rámci Internetového obchodu;

4.6. Používat Elektronické služby způsobem, který je v souladu s obecně platnými zákony, ustanoveními Nařízení, přijatými zvyklostmi a zásadami společenského soužití;

4.7. Neposkytovat ani nepřenášet v rámci Internetového obchodu žádný obsah zakázaný platnými zákony, zejména obsah, který porušuje vlastnická autorská práva třetích stran nebo jejich osobní práva (zákaz zveřejňování nelegálního obsahu);

4.8. Nepoužívat Internetový obchod pro komerční účely;

4.9. Nepodnikat žádné kroky směřující k získání přístupu k informacím, které nejsou určeny Zákazníkovi, včetně údajů jiných Zákazníků, nebo k zásahům do principů či technických aspektů fungování Internetového obchodu;

4.10. Neupravovat obsah poskytovaný v rámci Internetového obchodu a nepoužívat jej neoprávněným způsobem;

4.11. Nepodnikat opatření zasíláním nebo zveřejňováním nevyžádaných obchodních informací (spam) Internetového obchodu.

5. Základní forma komunikace se Zákazníkem je elektronická prostřednictvím e-mailové adresy Zákazníka uvedené Zákazníkem při Registraci. Prodávající směřuje komunikaci se Zákazníkem jiným způsobem v případech, kdy taková povinnost vyplývá z obecně závazných právních předpisů nebo z obsahu Obchodních podmínek.

§ 4.

Registrace a Přihlášení

1. V souladu s ustanoveními Podmínek je pro zahájení používání vybraných nebo všech elektronických služeb Prodávajícího vyžadována registrace a poté Přihlášení pokaždé, když chcete používat Internetový obchod.

2. Registrace zákaznického účtu v internetovém obchodě je dobrovolná a bezplatná.

3. Pro Registraci Účtu je Zákazník povinen:

3.1. Vyplnit registrační formulář dané Služby;

3.2. Přečíst si Podmínky a Zásady ochrany osobních údajů a potvrdit svůj souhlas.

4. Pro dokončení Registrace je nutné po provedení úkonů uvedených v § 4.3 Podmínek potvrdit Registraci kliknutím na tlačítko "Vytvořit účet". Kliknutím na tlačítko "Vytvořit účet" Zákazník potvrzuje, že je mu alespoň 18 let, že je plně způsobilý k právním úkonům a že splňuje další podmínky požadované pro používání Internetového obchodu.

5. Po potvrzení Registrace uvedené v části 4 výše je uzavřena smlouva o poskytování Elektronických služeb.

6. Zákazník je oprávněn používat Internetový obchod v režimu „Host“, což znamená, že nákup Produktů Prodávajícího nevyžaduje Registraci Účtu.

 

§ 5.

Informace o produktu

1. Produkty v nabídce prodávajícího jsou zcela nové, bez vad, mají všechna právně vyžadovaná osvědčení a atesty.

2. Produktové stránky obsahují popisy, fotografie a v případě vybraných Produktů také informace o materiálu a způsobu používání. Fotografie některých Produktů se mohou mírně lišit od vnějšího vzhledu Produktu, což může mimo jiné vyplývat z nastavení Zákazníkovy obrazovky, světelných podmínek, jiných technických parametrů Zařízení. Výše uvedené výhrady se nevztahují na technické specifikace a označení značky a modelu daného Produktu zpřístupněného v Internetovém obchodě.

3. Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny Produktů, organizovat a rušit speciální akce a výprodeje v Internetovém obchodě a provádět jejich změny. Toto oprávnění nemá vliv na nabytá práva Zákazníků, včetně podmínek Objednávek vytvořených před datem účinnosti změn.

4. Prodejce neposkytuje poprodejní služby.

§ 6.

Zadávání objednávek

1. Zákazník může zakoupit Produkt ze sortimentu prezentovaného v Internetovém obchodě 24 hodin denně, sedm dní v týdnu zadáním Objednávky vyplněním speciálního formuláře.

2. Pro zadání Objednávky je nutné, aby si Zákazník přečetl a přijal Podmínky - potvrdil souhlas zaškrtnutím příslušného políčka před dokončením Objednávky. Nepřijetí Podmínek během procesu zadávání objednávky znemožňuje zakoupení produktu a úspěšné zadání Objednávky. Tato povinnost se nevztahuje na Zákazníky registrované v Internetovém obchodě. V tomto případě zákazníci přijímají Podmínky při první registraci. Nepřijetí Podmínek během procesu zadávání objednávky znemožňuje zakoupení produktu a úspěšné zadání Objednávky.

3. Pro zadání Objednávky musí Zákazník poskytnout své osobní údaje uvedené v Objednávkovém formuláři označené jako povinné. Zákazník může upravovat a měnit údaje při zadávání Objednávky, to se však netýká údajů jako je e-mailová adresa.

4. Pro zadání Objednávky je nutné dokončit Objednávku, vybrat oblast a způsob dodání Produktu, způsob platby, vyplnit Objednávkový formulář a nakonec Objednávku potvrdit a odeslat stisknutím tlačítka „Objednávám s povinností platby“.

5. Zákazník dokončí Objednávku pomocí „Košíku“. Výběr Produktu (podle jeho popisu, ceny a doplňkových funkcí) se provádí stisknutím tlačítka „DO KOŠÍKU“ po vyplnění varianty Produktu, pokud je nabízen v různých variantách (např. barva, velikost). Po stisknutí tlačítka “ODESLAT OBJEDNÁVKU“  Zákazník vybere oblast a způsob dodání Produktu, způsob platby a vyplní Objednávkový formulář.

6. S výhradou sekce 3 výše, v objednávkovém formuláři vždy uveďte:

a. jméno, příjmení a adresu Zákazníka;

b. telefonní číslo a e-mailovou adresu Zákazníka;

c. podrobnosti o příjemci;

d. způsob doručení;

e. způsob platby;

f. adresu, na kterou má být Produkt doručen, má-li být objednaný Produkt doručen na jinou adresu, než je adresa Zákazníka.

8. V průběhu zadávání objednávky - do okamžiku stisku tlačítka "Objednávám s povinností platby" má Zákazník možnost objednávku upravit, zejména pokud jde o výběr Produktu, oblast a způsob doručení, způsob platby a údaje uvedené v objednávkovém formuláři.

9. Objednávka vzniká po vyplnění Objednávky, výběru místa a způsobu dodání Produktu, způsobu platby a vyplnění Objednávkového formuláře. Objednávku provede zákazník stisknutím tlačítka „Objednat s povinností platby“ a je spojena s povinností platby.

10. Zadáním Objednávky Zákazníkem se rozumí předložení nabídky Prodávajícímu na uzavření Kupní smlouvy na Produkt, který je předmětem Objednávky.

11. Poté, co Zákazník provede Objednávku, Zákazník - na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem v Objednávkovém formuláři nebo v Účtu - neprodleně obdrží e-mail potvrzující přijetí Objednávky Prodávajícím - tato informace není potvrzení o přijetí nabídky Zákazníka; jedná se pouze o informaci, že Prodávající obdržel Objednávku.

12. Po obdržení Objednávky Prodávající ověří, zda Objednávku lze přijmout k realizaci.

13. Pokud Prodávající zahájí proces ověřování možnosti přijetí Objednávky Zákazníka k provedení, Zákazník může obdržet elektronicky informaci o přijetí Objednávky k provedení – tato informace není potvrzením přijetí nabídky Zákazníka; jedná se pouze o informaci, že Prodávající zahájil ověřování možnosti dokončení Objednávky. Tyto údaje nejsou povinné, prodávající se může od jejich zasílání odhlásit.

14. Pokud Prodávající přijme Objednávku (tj. přijme nabídku na uzavření Kupní smlouvy na Produkt, který je předmětem Objednávky), obdrží Zákazník elektronicky informaci o přijetí Objednávky spolu s fakturou zaslanou v elektronické podobě - když Zákazník obdrží takové prohlášení, je mezi stranami uzavřena Kupní smlouva.

15. Obsah uzavřené Kupní smlouvy je potvrzen, zpřístupněn, zaznamenán a zabezpečen zasláním výše uvedené elektronické zprávy Zákazníkovi.

16. Poskytování Služeb elektronickými prostředky Prodávajícím v rozsahu umožnění Zákazníkům zadávat Objednávky Produktů nabízených Prodávajícím prostřednictvím Internetového obchodu je bezplatné, v případě nákupů prostřednictvím Internetového obchodu uskutečněných jako „Host“ ", Služba bude ukončena buď okamžitě po dokončení Objednávky, nebo při dřívějším ukončení Objednávky ze strany Zákazníka. Pokud používáte Internetový obchod jako přihlášený Zákazník, Služba je ukončena, pokud Zákazník prostřednictvím webové stránky podá žádost o smazání Účtu (pomocí funkce dostupné v Internetovém obchodě).

§ 7.

Ceny produktů a způsob platby

 

1. Ceny produktů prezentovaných v internetovém obchodě jsou vyjádřeny v českých korunách (Kč)  a jsou to končené ceny, včetně DPH a služeb. Cena nezahrnuje náklady na doručení Produktu na adresu uvedenou Zákazníkem.

2. Náklady na doručení Produktu jsou vždy uvedeny při zadávání Objednávky a jsou zahrnuty v celkové hodnotě Objednávky. Celková hodnota Objednávky zahrnuje cenu Produktu a náklady na jeho doručení.

3. Závazná a konečná cena je cena uvedená v „Košíku“ v souhrnu Objednávky v době jejího zadání. Tato cena se může lišit zejména od ceny vytištěné na Produktu dodaném Zákazníkovi.

4. Ceny Produktů prezentovaných na webových stránkách se mohou změnit, ale taková změna nemá vliv na Objednávky zadané před účinností změny ceny.

5. Zákazník při zadávání Objednávky na webové stránce akceptuje způsob úhrady ceny a nákladů na dodání Produktu z dostupných způsobů, tj.:

 

a) Rychlá online platba prostřednictvím online platební služby Blue Media, včetně:

b) BLIK;

c) ApplePay;

d) GooglePay;

e) Platební karta: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro;

6. Zákazník nemůže kombinovat různé způsoby platby uvedené v sekci 5 výše.

7. Dodací lhůta se počítá od okamžiku přijetí platby nebo autorizace transakce.

8. Zákazník, který při zadávání Objednávky zvolil platbu uvedenou v odst 5 lit. b) výše je povinen uhradit částku uvedenou v Objednávce do 24 (dvaceti čtyř) hodin od okamžiku obdržení e-mailu potvrzujícího přijetí Objednávky k realizaci (kromě platby na dobírku). Po překročení této lhůty je Prodávající oprávněn Objednávku zrušit, o čemž Zákazníka elektronicky informuje.

9. Je-li nutné vrátit peněžní prostředky Zákazníkovi, který provedl platbu pomocí bankovního účtu, bude refundace provedena na stejný bankovní účet, pokud příslušné právní předpisy nestanoví jinak.

§ 8.

Vyřízení, způsob a náklady na doručení Objednávky

1. Produkty objednané prostřednictvím internetového obchodu jsou dodávány pouze v rámci České republiky.

2. Produkty objednané prostřednictvím Internetového obchodu jsou dodávány v pracovních dnech na místo určené Zákazníkem v Objednávce. Zákazník je povinen přesně uvést místo dodání.

3. Produkty jsou dodávány v prostřednictvím kurýrní společnosti , uvedené Zákazníkem v Objednávkovém formuláři.

4. Před převzetím zásilky od kurýra by měl Zákazník zkontrolovat, zda obal nebyl během přepravy poškozen. Zejména byste měli věnovat pozornost stavu pásek na zásilce. Pokud obal zásilky vykazuje známky poškození nebo jsou pásky rozbité, měl by Zákazník neprodleně kontaktovat prodávajícího a situaci vysvětlit.

5. Prodávající nenese odpovědnost za případná individuální ujednání mezi Zákazníkem a kurýrní společností ohledně doručení zásilky, zejména pokyny k ponechání zásilky doma v nepřítomnosti Zákazníka nebo k předání zásilky jakékoli třetí osobě na žádost Zákazníka.

6. Prodávající odpovídá Spotřebiteli, pokud je prodávaný Produkt v rozporu s Kupní smlouvou za podmínek uvedených v obecních ustanoveních zákona. V ostatních ohledech, zejména vůči podnikatelům, je odpovědnost Prodávajícího za vady a nesoulad zboží s Kupní smlouvou vyloučena v maximální možné míře povolené zákonem.

7. Po přijetí Objednávky k realizaci obdrží Zákazník fakturu od Prodávajícího v elektronické podobě (formát PDF) zasláním na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem. Případné opravy budou doručeny obdobným způsobem. Zákazník akceptováním Podmínek webových stránek souhlasí se zasíláním faktur v elektronické podobě.

8. Zákazník je oprávněn změnit způsob přijímání faktur z elektronické na papírovou, což se rovná změně způsobu doručování případných oprav. Faktura v papírové podobě bude Zákazníkovi doručena na adresu, kterou Zákazník uvedl při Registraci na webu na základě žádosti podané ve formě:

a. písemné, na adresu: ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków;

b. elektronicky, na adresu: [email protected].

§ 9.

Právo Spotřebitele odstoupit od Smlouvy

 

1. Nákupy uskutečněné prostřednictvím Internetového obchodu mají za následek uzavření Smlouvy o prodeji na dálku. V souladu se závaznými právními předpisy má Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku, právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu a bez vynaložení jakýchkoli nákladů, s výjimkou nákladů uvedených v tomto oddíle nebo v závazných právních předpisech. Poučení o právu na odstoupení od smlouvy s podrobnými informacemi je uvedeno v příloze č. 1 Podmínek.

2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet od okamžiku, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme zboží, a jde-li o smlouvu na více zboží, které je dodáváno samostatně, v dávkách popř. po částech - od okamžiku, kdy poslední osoba převezme zboží, zboží, šarže nebo díly.

3. Spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy zcela nebo zčásti tak, že o svém rozhodnutí informuje prodávajícího jednoznačným prohlášením, a to i zasláním dopisu e-mailem na adresu: [email protected]. Prohlášení lze zaslat klasickou poštou spolu s vráceným zbožím na adresu uvedenou v tomto oddíle, bod 6, s poznámkou: "Vrácení - e-shop Homla". Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy, jehož vzor tvoří přílohu č. 2 Podmínek, tento formulář však není povinný.

4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od Smlouvy postačí zaslat informaci o uplatnění práva na odstoupení před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy.

5. V případě odstoupení od Smlouvy na dálku se tato považuje za neuzavřenou. Pokud Zákazník, který je Spotřebitelem, podal prohlášení o odstoupení dříve, než Prodávající jeho nabídku přijal, nabídka v tomto případě přestává být závazná.

6. V případě odstoupení od Kupní smlouvy je Spotřebitel povinen vrátit zboží Prodávajícímu neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy Prodávajícího o odstoupení od Kupní smlouvy informoval. Pro dodržení lhůty postačí, když Spotřebitel vrátí zboží před uplynutím 14denní lhůty na adresu:  N2H sp. z o. o., Sochaczewska 96B, Hala č. 17, 05-870 Błonie-Wieś, s poznámkou "Vrácení - e-shop HOMLA".

7. Spotřebitel uplatňující právo na odstoupení od Kupní smlouvy na dálku je povinen nést přímé náklady na vrácení zboží. O způsobu vrácení zboží rozhoduje Spotřebitel, přičemž Spotřebitel by měl zboží chránit před poškozením při přepravě minimálně ve stejném rozsahu, v jakém mu bylo zboží Prodávajícím původně doručeno.

8. V případě odstoupení od Smlouvy o prodeji na dálku vrátí Prodávající neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne doručení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které od něho obdržel, včetně nákladů na dodání zboží Spotřebiteli, to se nevztahuje na náklady uvedené v této části, bod 7. Pokud však Spotřebitel při nákupu zvolil jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím, není prodávající povinen uhradit Spotřebiteli dodatečné náklady vzniklé nad rámec nejlevnějšího standardního způsobu dodání nabízeného Prodávajícím.

9. Vrácení peněz bude provedeno způsobem, který Spotřebitel použil při nákupu zboží, pokud výslovně nesouhlasil s jiným způsobem refundace.

10. V souladu s platnými předpisy může Prodávající zadržet vrácení plateb přijatých Spotřebitelem do doby, než obdrží zboží nebo dokud nepředloží doklad o vrácení Zboží, podle toho, která událost nastane dříve.

11. Dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odpovídá spotřebitel za snížení hodnoty věci, které vzniklo v důsledku použití věci nad rámec toho, co je nutné k zjištění její povahy, vlastností a funkčnosti.

§ 10.

Reklamace

1. Prodávající dodává produkty v souladu s Kupní smlouvou. Každý Produkt zakoupený v Internetovém obchodě Prodávajícího podléhá reklamaci v souladu s platnými zákonnými ustanoveními o odpovědnosti za vady obsaženými v občanském zákoníku a zákonu o ochraně spotřebitele.

2. Prodávající Zákazníkovi zaručuje, že Produkt zakoupený v Internetovém obchodě nemá při převzetí vady.

3. Opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním se nepovažuje za vadu zboží.

4. Reklamaci lze podat:

a. Písemně na následující adresu: N2H Sp. z o. o., ul. Sochaczewska 96 B, hala č. 17, 05-870 Błonie-Wieś, s poznámkou: "Reklamace - e-shop Homla" nebo.

b. elektronicky, na adresu: [email protected].

5. Reklamace by měla obsahovat zejména:

a. Jméno a příjmení

b. Korespondenční adresu;

c. E-mailovou adresu, na kterou má být zaslána odpověď na reklamaci, pokud si Zákazník přeje obdržet odpověď na reklamaci prostřednictvím e-mailu;

d. Typ reklamovaného Produktu;

e. Podrobný popis nesouladu Produktu s Kupní smlouvou a datum jeho zjištění;

f. Fotografickou dokumentaci ukazující nesoulad Produktu s Kupní smlouvou;

g. Datum zakoupení Produktu;

h. Požadavek zákazníka;

i. Zákazníkem preferovaný způsob informování o způsobu vyřízení reklamace;

j. Doklad o zakoupení Produktu (např. kopie účtenky nebo kopie faktury, výpis z platební karty).

6. Reklamaci lze podat pomocí reklamačního formuláře, který tvoří přílohu Podmínek. Formulář, jakož i výše uvedené informace o obsahu reklamace představují doporučení a nemají vliv na účinnost uplatnění reklamace způsobem určeným spotřebitelem, pokud takový obsah umožňuje reklamaci projednat v souladu s platnými předpisy. Spotřebitel může být požádán o poskytnutí dodatečných vysvětlení, pokud jsou nezbytná pro stanovení odpovědnosti prodávajícího.

7. Prodávající reklamaci posoudí a odpoví na ni neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne jejího uplatnění, a o způsobu jejího vyřízení bude informovat zasláním informací dle údajů uvedených v reklamaci.

8. Spotřebitel uplatňující svá práva uvedená v této části je vyzván k dodání vadného Produktu na náklady Prodávajícího na následující adresu: N2H Sp. z o. o., ul. Sochaczewska 96 B, hala č. 17, 05-870 Błonie-Wieś,[24]  s poznámkou: „Reklamace – e-shop HOMLA“, po předchozí výslovné dohodě s Prodávajícím.

9. Ustanovení tohoto oddílu a příslušná zákonná ustanovení se použijí u reklamce týkající se Služeb poskytovaných podle těchto Podmínek.

10. Reklamaci elektronické služby lze podávat:

a. Písemně na následující adresu: N2H Sp. z o. o., ul. Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków, s poznámkou "Elektronické služby - Servis Homla";

b.Eelektronicky, na adresu: [email protected].

 

§ 11.

Mimosoudní způsoby vyřizování reklamací a odškodnění

1. Zákazník, který je Spotřebitelem, má právo využívat mimosoudní způsoby vyřizování reklamací a vymáhání reklamací, jejichž použití je zcela dobrovolné.

2. Podrobné informace pro zákazníka, který je spotřebitelem, o využití mimosoudních způsobů vyřizování reklamací a zjednání nápravy a jejich podmínkách jsou k dispozici na webových stránkách České obchodní inspekce: https://www.coi.cz/informace-o-adr 

3. Zákazník, který je Spotřebitelem, má následující vzorové možnosti využití mimosoudních způsobů vyřizování reklamací a vymáhání reklamací:

3.1. Klient může navrhnout mimosoudní řešení takového sporu:

Ústřední inspektorát České obchodní inspekce

– pobočka ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2

e-mail: [email protected] webové stránky: adr.coi.cz

3.2. Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím online platformy ODR: https://commission.europa.eu/ Platforma ODR je rovněž zdrojem informací o formách mimosoudního řešení sporů, které mohou vzniknout mezi podnikateli a spotřebiteli.

 

§ 12.

Newsletter

1. Předmětem služby Newsletter je periodické (v termínech stanovených Homla) zasílání ze strany Homla formou elektronických zpráv na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem, informace včetně obchodních informací, zejména nabídky značky Homla. (k dispozici jak v internetovém obchodě, tak v showroomech), dále o nových kolekcích, některých aktuálních akcích a může obsahovat další novinky o značce Homla a spolupracujících značkách, včetně názorů, tiskových materiálů, článků, informací o aktivitách značky Homla a spolupracujících značkách atd.

2. Pro zahájení poskytování služby Newsletter je od Zákazníka vyžadován souhlas se zasíláním obchodních informací. Souhlas je vyjádřen uvedením vaší e-mailové adresy nebo telefonního čísla do příslušného pole na webu nebo zaškrtnutím příslušného políčka a jeho potvrzením kliknutím na “Přihlásite se“ (okamžik zahájení služby Newsletter).

3. Služba Newsletter je poskytována od okamžiku zahájení služby Newsletter na dobu neurčitou (ne však dříve, než Homla zpřístupní službu Newsletter a ne déle než do ukončení služby Newsletter ze strany Homla).

4. Zákazník může kdykoli a bez udání důvodu od dalšího poskytování Newsletteru odstoupit. Odstoupení se provádí zasláním žádosti v této souvislosti na adresu: [email protected] nebo kliknutím na deaktivační odkaz umístěný v každém Newsletteru zaslaném Uživateli ve formě e-mailu nebo SMS/MMS zprávy.

 

§ 13.

Recenze

1. Homla prohlašuje, že v současné době není schopna zajistit, aby veškeré recenze na Produkty zveřejněné na stránkách Internetového obchodu pocházely pouze od lidí, kteří Produkt skutečně zakoupili. Prodávající zároveň vždy sdělí, které názory byly v tomto ohledu jím ověřeny, přičemž stanovisko doplňuje vhodným grafickým či slovně-grafickým označením. Ověřené recenze jsou především názory Zákazníků využívajících Internetový obchod, kteří nakoupili jako přihlášený Zákazník a zanechali recenzi na zakoupený Produkt. Homla však neověřuje, zda Zákazník píšící recenzi skutečně použil Produkt, kterého se recenze týká.

2. Za obsah recenze a její soulad se skutečností a obecně platnými právními předpisy odpovídá Zákazník vkládající recenzi. Homla si vyhrazuje právo blokovat názory, které se netýkají Produktu, zejména jeho vlastností, jakož i názory, které jsou v rozporu s Podmínkami nebo obecně platnými předpisy, nebo které obsahují vulgární, urážlivý či neslušný obsah.

3. Zákazník zveřejněním recenze uděluje Homla také nevýhradní, bezplatnou, územně neomezenou licenci na dobu neurčitou k úplnému nebo částečnému využití této recenze pro propagační a marketingové účely v následujících oblastech použití:

a. Záznam a reprodukce - vytváření kopií recenze pomocí jakékoli techniky, včetně digitálního, tiskového, reprografického, magnetického záznamu a záznamu do paměti počítače;

b. Marketingové služby;

c. Šíření recenze jinak než jejich uvedením na trh, a to i prostřednictvím veřejného předvádění, vystavování, vystavování, rozmnožování, vysílání a opakovaného vysílání, jakož i zpřístupňování díla veřejnosti tak, aby k němu měl každý na místě přístup a čas dle vlastního výběru.

4. Zákazník, který je autorem recenze, souhlasí s tím, že jeho recenze bude zveřejněna anonymně nebo s krátkým uvedením jeho autorství, např. pomocí jména a prvního písmene příjmení nebo přezdívky.

5. Smazáním účtu v internetovém obchodě nedochází k vymazání recenze zveřejněné Zákazníkem a tyto recenze mohou být nadále prezentovány v souladu s podmínkami licence, se kterou Zákazník souhlasí.

 

§ 14.

Osobní údaje a Zásady ochrany osobních údajů

1. Pravidla pro zpracování osobních údajů jsou stanovena v Zásadách ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici na: https://homla.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju

2. Podmínky se na zpracování osobních údajů vztahují pouze doplňkově, pokud není v Zásadách ochrany osobních údajů stanoveno jinak.

 

§ 15.

Autorské právo a nehmotný majetek

Výhradní práva ke všem prvkům včetně děl ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. o právu autorském, právech souvisejících s právem autorským a o změně některých práv zpřístupněných Prodávajícím v rámci Internetového obchodu, zejména autorských práv, náleží Prodávajícímu nebo subjektům, se kterými má Prodávající uzavřeny příslušné smlouvy. Zákazník je oprávněn bezplatně používat výše uvedený obsah výhradně pro svou osobní potřebu a pouze za účelem využívání výhod poskytovaných internetovým obchodem, a to po celém světě po dobu trvání Smlouvy. Jakékoli jiné použití výše uvedeného obsahu je přípustné pouze s výslovným předchozím písemným souhlasem oprávněné strany pod sankcí neplatnosti.

 

§ 16.

Ukončení používání Služeb.

Odpovědnost Homla

1. Doba poskytování Elektronických služeb je neomezená.

2. Zákazník má právo kdykoli bez udání důvodu a bez jakýchkoli poplatků ukončit používání služeb dostupných v internetovém obchodě pomocí funkce "Smazat uživatelský účet" nebo obdobné funkce. O zrušení Služby lze požádat také prostřednictvím zákaznického servisu (telefonicky, e-mailem nebo dopisem) s uvedením e-mailové adresy, kterou Zákazník aktuálně používá při používání Internetového obchodu.

3. Prodávající je oprávněn ukončit poskytování elektronických služeb se 7denní výpovědní lhůtou ze závažných důvodů, kterými je: (uzavřený seznam):

a) používání Elektronických služeb Zákazníkem v rozporu s právními předpisy nebo ustanoveními Obchodních podmínek;

b) přerušení poskytování elektronických služeb prodávajícího nebo dané Elektronické služby;

c) používání Elektronických služeb způsobem, který není v souladu s jejími účely uvedenými v Podmínkách;

d) poskytnutí nepravdivých údajů o Zákazníkovi, které jsou nutné k založení Účtu.

4. Výsledkem ukončení Smlouvy ze strany Prodávajícího, jakož i ukončení Smlouvy se souhlasem obou stran, bude zablokování a smazání Účtu.

5. Prodávající se zavazuje zajistit nejvyšší kvalitu Služeb poskytovaných prostřednictvím Internetového obchodu.

6. Odpovědnost prodávajícího se řídí závaznými právními předpisy, podle kterých prodávající neodpovídá za:

a) dočasný nedostatečný přístup k Elektronickým službám způsobený Technickou přestávkou;

b) žádný nebo omezený přístup k bezdrátové síti;

c) nedostatečnou kvalitu připojení, působení malware na Zařízení, poškození nebo závady telekomunikačních zařízení, energetických systémů, operačních systémů, poruchy telekomunikačních sítí nebo výpadky proudu, přerušení připojení při používání Internetového obchodu;

d) výši poplatků účtovaných za použití datových přenosů nezbytných k využívání Internetového obchodu a jednotlivých Služeb;

e) škody způsobené zpřístupněním Přihlašovacích údajů Zákazníkem třetím osobám;

f) změny nastavení v Zařízení nebo jeho softwaru vyplývající z nesprávného používání Internetového obchodu;

g) škody způsobené třetími osobami v důsledku poskytnutí Zařízení Zákazníkem nebo v případě ztráty SIM karty či Zařízení.

§ 17.

Závěrečná ustanovení

1. Podmínky se mohou změnit v následujících případech (uzavřený seznam):

a) změna právních ustanovení upravujících poskytování Elektronických služeb Prodávajícím, dotýkající se vzájemných práv a povinností smluvních stran nebo změna výkladu výše uvedených právních ustanovení v důsledku soudních rozhodnutí, rozhodnutí, doporučení nebo doporučení úřadů nebo orgány kompetentní v dané oblasti;

b) změna způsobu poskytování Elektronických služeb z technických nebo technologických důvodů;

c) změna rozsahu poskytování Služeb, a to zavedením nových, úpravou nebo zrušením stávajících funkcí, práv nebo elektronických služeb, na které se vztahují Obchodní podmínky, ze strany Prodávajícího;

d) Změna organizačních údajů prodávajícího (v rozsahu nezbytném pro aktualizaci údajů).

2. Zákazník bude o změně smluvních podmínek informován prostřednictvím služby nejméně 10 (deset) dní před nabytím účinnosti změn. Prodejce je rovněž oprávněn oznámit změnu Podmínek prostřednictvím e-mailové korespondence.

3. S výhradou odstavce 2 výše nabývají změny Podmínek účinnosti dnem uvedeným Prodávajícím.

4. Bez ohledu na ustanovení odstavce 3 výše Prodávající informuje, že vždy před provedením nákupu na Webových stránkách bude Zákazník vyzván k přijetí Podmínek. Odmítnutí souhlasu se změnami Podmínek se rovná odstoupení od využívání služeb a ukončení celé smlouvy o poskytování Elektronických služeb. Výše uvedenými ustanoveními není dotčeno právo Zákazníka kdykoliv a bez udání důvodů odstoupit od dalšího poskytování služeb v souladu s ustanoveními Podmínek. Změna Podmínek nemá vliv na práva udělená Zákazníkem před změnou Podmínek.

5. Ve věcech neupravených těmito Podmínkami se použijí ustanovení českého práva, včetně ustanovení občanského zákoníku, zákona o ochraně spotřebitele, zákona o některých službách informační společnosti a zákona o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých práv.

6. Volba českého práva podle Podmínek nezbavuje Zákazníka, který je Spotřebitelem, ochrany, kterou mu poskytují ustanovení, jež nelze Smlouvou vyloučit podle práva, které by se použilo podle příslušných předpisů v případě, že by tato volba nebyla provedena.

7. Podmínky jsou k dispozici na: https://homla.cz/obchodni-podminky-homla-czeska-republika

8. Podmínky jsou platné od 15.11.2023

 

Přílohy:
Anexa 1 –  Formulář pro odstoupení od smlouvy;
Anexa 2 –  Oznámení o odstoupení od smlouvy;