OBJEDNÁVKA A DODÁNÍ



Jak si mohu objednat zboží?



Objednávku můžete zadat přímo na našich webových stránkách https://homla.cz
Možnost telefonické objednávky není v současné době k dispozici.

Níže naleznete pokyny pro zadání objednávky krok za krokem:



1. Přidejte výrobky do košíku.

Vyberte výrobek, který chcete objednat, a klikněte na tlačítko "DO KOŠÍKU". Jakmile budete mít v košíku alespoň jeden výrobek, budete moci použít možnost "Pokračovat v nákupu" nebo "DO KOŠÍKU" - v pravém horním rohu obrazovky také vždy najdete ikonu nákupního košíku a kliknutím na ni můžete snadno zkontrolovat, co již máte v košíku. Počet položek konkrétního produktu můžete zadat v nákupním košíku nebo přímo na stránce daného produktu - v nákupním košíku je také možnost odebrat produkt z objednávky. V nákupním košíku také najdete prostor pro zadání slevového kódu, pokud jej máte - slouží k tomu pole "Mám slevový kód". V nákupním košíku se na pravé straně zobrazí přehled vaší objednávky. Chcete-li přejít k dalšímu kroku, stiskněte tlačítko "Dokončit objednávku".


2. zadejte dodací a fakturační údaje.

Po výběru tlačítka "Zpracovat objednávku" se otevře nová stránka, kde můžete určit, zda objednávku zadáváte jako "host" - bez registrace - nebo jako přihlášený zákazník.

Registrace není nutná, ale umožní vám například zobrazit historii vašich objednávek. Pokud zadáte objednávku jako host a poté se v našem internetovém obchodě zaregistrujete, objednávka zadaná před registrací nebude v historii nákupů viditelná.

Pokud jste se rozhodli zadat objednávku jako host ("Objednávám jako host"), vyplňte v dalším kroku údaje pro odeslání objednávky. Fakturační údaje budou stejné jako údaje pro odeslání, pokud nezvolíte možnost "Firma", nevyplníte tam dostupná pole a nezvolíte "Pokračovat".

Pokud jste se rozhodli zadat objednávku po přihlášení/registraci, musíte také nejprve uvést přepravní údaje a poté fakturační údaje a zvolit "Pokračovat".

Pokud si přejete obdržet na svou objednávku firemní fakturu, vyberte při vyplňování formuláře možnost "FIRMA" a poté vyplňte pole označená "Firma" a "DIČ" a zadejte přesnou adresu své firmy.



3. výběr způsobu platby.

V posledním kroku, který je k dispozici po výběru tlačítka "Pokračovat", musíte zadat způsob platby a potvrdit, že jste se seznámili s obchodními podmínkami obchodu. Před stisknutím tlačítka "Koupit a zaplatit" můžete ještě upravit způsob dodání nebo se vrátit zpět a upravit své údaje a obsah košíku. Po zvolení tlačítka "Koupit a zaplatit" již nebude možné objednávku upravovat.



Znamená přidání produktů do Košíku, že jsem si je rezervoval?

Mám slevový kód, který mohu použít v internetovém obchodě - jak ho mohu použít?



Prostor pro zadání slevového kódu se nachází v košíku objednávky.

Zadejte kód, který máte, do tohoto pole a vyberte tlačítko "Použít kód", aby se hodnota udělené slevy zobrazila v přehledu objednávky.



Mohu obdržet firemní fakturu za objednávku učiněnou v internetovém obchodě?



Ke každé objednávce v našem internetovém obchodě je vystavena faktura s DPH. Fakturu lze vystavit na firmu - ve fázi zadávání objednávky je nutné uvést všechny údaje potřebné k tomuto účelu.



Jaká je dodací lhůta objednávky?



Informace o předpokládané době dodání jsou k dispozici při zadávání objednávky na kartě produktu a na domovské stránce. Uvedená doba odeslání zahrnuje zpracování objednávky naším skladem a přípravu zásilky k vyzvednutí kurýrem. K odhadované době odeslání je třeba připočítat dobu potřebnou k doručení zásilky kurýrem.
Uvedená doba odeslání se vztahuje na pracovní dny. Objednávky, u nichž deklarovaná doba odeslání připadá na víkend nebo svátek, jsou vyřizovány s ohledem na toto přerušení.
Doba odeslání se počítá od okamžiku podání objednávky a v případě platby prostřednictvím služby Autopay od okamžiku zaplacení objednávky.



Jak bude moje objednávka doručena?



Objednávky jsou zasílány kurýrními společnostmi DPD a GLS. Informace o tom, který dopravce doručí vaši objednávku, vám budou sděleny e-mailem, jakmile bude vaše objednávka zpracována skladem - při zadávání objednávky není možné vybrat konkrétního dopravce.



Mohu změnit doručovací adresu uvedenou v objednávce?



Možnost změny doručovací adresy uvedené při zadávání objednávky závisí na fázi zpracování objednávky naším skladem. Pokud již byla objednávka dokončena a připravena k vyzvednutí kurýrem (to je potvrzeno v e-mailu zaslaném spolu s fakturou a odkazem na sledování zásilky), není možné adresu změnit. V této situaci, jakmile kurýr zásilku vyzvedne z našeho skladu, budete moci zásilku přesměrovat prostřednictvím e-mailové korespondence obdržené přímo od kurýrní společnosti. Pokud vaše objednávka ještě nebyla naším skladem vyřízena, můžete se obrátit na náš zákaznický servis a změnit doručovací adresu.



Mohu provést změny v již zadané objednávce?



Jakmile je objednávka jednou podána, není možné ji měnit. To znamená, že pokud si chcete objednat jiný výrobek, změnit způsob doručení nebo způsob platby, musíte zadat novou objednávku.



Mohu zrušit zadanou objednávku?



Možnost zrušení objednávky závisí na fázi jejího dokončení naším skladem. Pokud již byla objednávka dokončena a připravena k vyzvednutí kurýrem (to je potvrzeno v e-mailu, který vám byl zaslán spolu s fakturou a odkazem na sledování zásilky), zrušení objednávky není možné. V této situaci, jakmile kurýr zásilku vyzvedne z našeho skladu, budete moci zásilku vrátit prostřednictvím e-mailové korespondence obdržené přímo od kurýrní společnosti nebo zásilku odmítnout. Pokud vaše objednávka ještě nebyla naším skladem vyřízena, můžete se obrátit na náš zákaznický servis a objednávku zrušit.



Zadala jsem několik objednávek. Mohou být zaslány v jedné zásilce?



Vzhledem k velkému počtu zásilek není možné spojit několik objednávek a doručit je v jedné zásilce - každá objednávka je zpracovávána samostatně.



Dorazila pouze část mé objednávky - co se zbývajícími produkty?



Objednávka může být zabalena do více než jedné zásilky (balíku). Po zabalení objednávky naším skladem obdržíte e-mailovou korespondenci přímo od kurýrní společnosti a na jejím základě budete moci zkontrolovat počet odeslaných zásilek pro vaši objednávku.





PLATBA

Jak mohu zaplatit za svou objednávku?



Objednávku zadanou v našem internetovém obchodě můžete zaplatit prostřednictvím online platebního operátora Autopay - objednávku zaplatíte předem, a to do 72 hodin od jejího zadání - objednávka je předána k realizaci až po jejím zaplacení.

Při volbě platby prostřednictvím služby Autopay si můžete vybrat jednu z bank, které jsou viditelné po zvolení služby Autopay. Pokud mezi nabízenými bankami nevidíte tu svou, znamená to, že platba prostřednictvím této banky není v současné době možná. Při platbě prostřednictvím služby Autopay musí být vaše objednávka uhrazena do 72 hodin od jejího zadání. Po uplynutí této doby bude nezaplacená objednávka automaticky zrušena a nebude možné ji obnovit.



Platba prostřednictvím služby Autopay se nezdařila. Mohu svou objednávku ještě zaplatit?



Platba objednávky prostřednictvím služby Autopay je možná po dobu 72 hodin od jejího zadání. Pokud byla platba přerušena nebo se nezdařila, najděte si ve své poště e-mail od společnosti Autopay - najdete v něm odkaz pro pokračování v platbě. Případně se můžete obrátit na náš zákaznický servis - konzultant ověří, zda je pro vaši objednávku možnost pokračovat v platbě dostupná.



VRÁCENÍ ZBOŽÍ



Jak mohu vrátit výrobky zakoupené v internetovém obchodě?



Jako spotřebitel máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud si přejete využít tohoto práva a vrátit část nebo celou svou online objednávku, zašlete vrácené výrobky spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy vloženým do zásilky na následující adresu:



N2H sp. z o.o.

Sochaczewska 96 B hala č. 17

05-870 Błonie-Wieś

s poznámkou "Vrácení objednávky Homla".



Vrácení provedete na vlastní náklady. To znamená, že pokud využijete svého práva na odstoupení od objednávky, nebudeme vám proplácet poštovné, které jste vynaložili na vrácení zboží. Zboží můžete zaslat zpět jakoukoli kurýrní společností. Osobní vrácení však nepřijímáme. O uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás můžete informovat zasláním e-mailu, není to však povinné. Postačí, když zboží odešlete zpět výše popsaným způsobem do 14 dnů od jeho obdržení. Pokud nás naopak do 14 dnů od převzetí zboží informujete o svém rozhodnutí jasným prohlášením zaslaným na výše uvedenou e-mailovou adresu, měli byste zboží zaslat zpět nejpozději do 14 dnů počítaných ode dne, kdy jste nás e-mailem informovali o svém odstoupení od objednávky.



Mohu vrátit pouze část výrobků z online objednávky?



Do 14 dnů od obdržení objednávky můžete vrátit všechny výrobky z online objednávky nebo jejich část.



Kdo nese náklady na vrácení vrácených výrobků?

Náklady na zaslání výrobku zpět v rámci zrušení objednávky nese kupující.

Mohu vrácené výrobky zaslat zpět s jakoukoli kurýrní společností?

Výrobky můžete zaslat zpět prostřednictvím jakékoli kurýrní společnosti. Nepřijímáme však vrácené zboží doručené osobně do našeho skladu.



Mohu zakoupený výrobek vyměnit za jiný?



Pokud jste si zakoupili plnohodnotný výrobek, nelze jej vyměnit za jiný. Bez ohledu na to můžete využít svého práva na odstoupení od smlouvy a výrobek vrátit a provést novou objednávku jiného výrobku. Výměna výrobku v rámci jedné objednávky je možná pouze v případě reklamace, pokud je výrobek poškozen nebo má vadu.



Jak se vracejí peníze za vrácené produkty?



Finanční prostředky za produkty z online objednávky, které byly v rámci storna odeslány zpět, budou vráceny stejným způsobem, jakým byla objednávka zaplacena (na stejný účet, ze kterého byla platba provedena).



REKLAMACE



Jak mohu podat stížnost?



Děláme vše pro to, aby nabízené výrobky byly co nejkvalitnější a splňovaly očekávání našich zákazníků. Pokud však výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě dorazí poškozený nebo má fyzickou vadu, můžete podat reklamaci.

a) Svou stížnost můžete zaslat na e-mailovou adresu [email protected] spolu s fotografiemi závady výrobku a vyplněným formulářem pro vrácení zboží.

b) Pokud bude vaše reklamace uznána a výrobek bude způsobilý k výměně nebo pokud budeme potřebovat před vyřízením reklamace závadu osobně vidět, budeme vás kontaktovat a domluvíme si s vámi čas vyzvednutí zásilky.

Stížnost můžete podat i jiným způsobem, který vám vyhovuje, například dopisem.

Abychom mohli vaši reklamaci vyřídit rychle a efektivně, měla by vaše reklamace obsahovat zejména číslo objednávky, stručný popis vady/poškození, název a množství reklamovaného zboží a vaše očekávání (požadavek), jak bude reklamace vyřízena. Pokud je to možné, přiložte k reklamaci také fotografii poškozeného/vadného výrobku.



Co mám dělat, pokud jsem obdržel nesprávný výrobek?



Pokud jste obdrželi jiný výrobek, než jste si objednali, neprodleně podejte reklamaci - nejlépe e-mailem na adresu [email protected] a přiložte fotografii výrobku, který jste obdrželi. Jakmile vaši stížnost posoudíme, budeme vás kontaktovat ohledně způsobu řešení vaší stížnosti.



Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?



Stížnosti vyřizujeme maximálně do 14 dnů ode dne, kdy jsme vaši stížnost obdrželi. Pokud je třeba vaši stížnost doplnit, budeme vás kontaktovat.